söndag 2 maj 2010

du ska inte tro att du är något

gjorde en sista minuten rusning till sista tåget igår för utgång på garbo. efter att ha druckit lite vin, i smärtstillade syfte naturligtvis, började det rycka i dansbenen.

roligast under natten, eller kanske inte så kul egentligen nu när jag tänker efter. stog och tittade vars (norrlänska för: vart) robbin hade irrat iväg och då kommer det fram en kille och börjar prata med mig. eftersom jag hör som en kratta på det stället fick jag gissa mig fram vad han sa allt mest. trodde förresten det var en massa utländska människor där, vilket det iofs säkert var, så jag pratade engelska med en massa. men dom var säkert från sverige, jag hörde bara inte vad dom sa.
nåja åter till killen. till slut lutar han sig fram och skriker i mitt öra (enda sättet för att jag ska höra)
du är över 35 va? frågar han
joooo. svarar jag lite besviken.
jag förstog det, alla över 35 brukar tycka jag är söt. alla min mammas vänner tycker jag är så söt. säger han och ler lite stöddigt.
så jävla söt är du inte. svarade jag och gick vidare för att leta efter virrpannan robbin.

har mått oförskämt bra idag. drack bara vatten hela kvällen. kaptenen tyckta jag var lite tråkig som tackade nej till shots.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar