onsdag 19 maj 2010

jag var nykter i morse, men nu börja det ordna upp sig

söndagen då? jo jag vaknade i alla fall och upptäckte att våren hade kommit. under natten hade det slagit ut i alla träd och det var helt plötsligt grönt och fint även i skellefteå.
åkte rätt tidigt tillbaka till umeå, för att ta hand om förrådet. sortera bort lite skräp som bossen så snällt kom och hämtade upp. svängde förbi ica berghem, för där VET jag att dom har blåbärsbullar, konstigt nog smakade dom inte så gott som jag kom ihåg.
klockan började ticka iväg och helt plötsligt slog det mig att jag snart skulle sitta på ett plan igen. bossen var då så snäll att jag helt plötsligt såg mig sittandes i soffan med ett glas bacardi razz, haha. nåja flygresan gick väl bra, ner kommer man ju alltid. men den piloten var inte alls lika bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar