söndag 13 november 2011

once again överlevde jag

tillbaka i sverige höll jag på att säga. men naturligtvis menar jag tillbaka på backen.
flygningarna har faktiskt varit otroligt lugna. ingen turbulens och landingarna har inte gjorts av kamikazepiloter. efter beskedet att det varit ett flygdrama med ett norweiganplan har jag börjat ångra mitt beslut att flyga med dem upp till jul.
har alltid känts säkrare med malmö av någon konstig anledning. sen annan sak som jag gillar med malmö aviation är att om man flyger med bara handbagage kan man välja att checka in via sms. man hämtar dessutom boardingkorten på mobilen. sen har man en egen ingång, bara att dra kortet och släpa sig ut till planet. helt plötsligt behöver man inte vara där så tidigt. som idag kom jag till flygplatsen tjugo över och planet lyfte tio i.
nu är det bara sista resan kvar. tåg till västerås. en sväng förbi spicy och sen krypa upp i soffan under filten.
tack alla för en underbar helg med både överraskningar, presenter, goda vänner och god mat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar