måndag 14 november 2011

att bli förd bakom ljuset

på lördagen kom så bästamalin ner på besök. vi strosade en stund på stan innan det var dags att lägga sig och vila en stund innan festligheterna på kvällen.
en promenad ut till jess för middag, pastasås a´la jess som hon själv kallade den. något förvånad blev jag då när jag klev innanför dörren och mrsT är där. hon som jag skällt och gnällt lite på för att hon visst inte hade tid för mig :)
men där stog hon och pastasåsen var utbytt mot förrätt, varmrätt och efterrätt.
tyvärr tog jag ingen bild på efterrätten
senare dök sofia, tigerann med syster upp. en trevlig kväll som avslutades på schlagerklubben.
bilder togs det med jess nya digitalkamera. men den enda jag vågar lägga upp är denna ;)

tack alla inblandade och tack för den fina presenten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar