fredag 18 november 2011

damn u självkontroll

blev lite arg ledsen och besviken idag.
under snart två års tid har jag direkt jag kommit in på en aldrig tidigare besökt matvarubutik, letat om de säljer mina favorit blåbärsbullar.
ingen, INGEN, butik har haft det.
tills idag.
på vägen från sjukhuset svängde jag förbi coop för att inhandla lite fredagsfika till min snälla arbetskamrater. och där var de. jag såg dem i ögonvrån. var tvungen att backa tillbaka. var tvungen att stå där ett tag och bråka med mig själv om jag skulle köpa eller inte. jag bannade mig själv och min otroliga självkontroll när jag småsnyftande gick därifrån. utan blåbärsbullar, men med fredagsfika till jobbet.
mina arbetskamrater blev i alla fall glada. å det är ju huvudsaken.
så här ser godsakerna ut

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar