fredag 11 november 2011

en jävla tur jag inte visste detta när jag satte mig på planet

ring, ring
jag: ja det är mari
bossen: hej! var ju bara tvungen att ringa och se om du lever.
jag: jodå hurså?
bossen: ja efter flygdramat.
jag: va.
bossen: ja flygdramat i umeå.
jag: va!
bossen: ja alltså planet som fick nödlanda
jag: VA!!!!
bossen: ja men du lever ju uppenbarligen och är i umeå.
jag: men men men
bossen: det var ett plan som skulle gå ner för landning i umeå som fick fel på vingen och vände och flög tillbaka till stockholm där det förberedde sig för nödlandning.
jag: ja men nu är jag nere i alla fall!!!!'
bossen: det var folk som grät och
jag: sluta!!! jag ska flyga tillbaka också!!

fan vad jag hatar att flyga.

länk till artikeln i västerbottens kuriren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar