onsdag 9 november 2011

berget åker väl till umeå då

på fredag är jag tillbaka i västerbotten. ska bli kul att se umeå igen och alla saker som hör till, nu pratar jag naturligtvis om vänner och bekanta. ser faktiskt nästan till och med fram emot att gå på schlagerklubben!
sen är det ju som vanligt maten jag längtar till. blåbärsbullarna från ica berghem. miniskrovet från frasses. fajita pita från olearys. hotell frukosten från hotellet. norrmejeriets varor.
ja, som sagt vänner och mat är det enda jag behöver för att bli glad.
fast just nu hoppas jag bara att min förkylning försvinner. tungt att andas, en näsa som rinner och en hals som känns som taggtråd. men än så länge ser fredagen lugn ut. så planen nu är att jag bara ska bara ligga i en skön hotellsäng, bläddra mellan kanaler och kurera min hals med vin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar