fredag 11 november 2011

friday i´m in love

ätit mat med bossen på olearys, naturligtvis tog jag fajita pita, och blivit introducerad till wordfued. kan bli mitt nya ställe som jag hänger på.
fick ett meddelande av min bror, min polisstuderande bror, att resten av hans polistuderande kompisar är ute i umeå och att de letar efter nördtjejer med näsan i mobilen. synd att jag inte kvaliserar in i det facket. att vara en nördtant med näsan i mobilen är en förbannelse.
synd, det är nog det närmaste min bror varit nära att presentera mig inför sina arbets/studiekamrater.
men nu ligger jag i min hotellsäng i alla fall och kollar på boxning! tar ett glas vin och ser fram emot lördagen och allt vad den kan erbjuda.
hoppas alla har en bra kväll.

ps. rubriken har inget med mitt sinnestillstånd att göra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar