torsdag 3 juni 2010

tandfuckingsöterska

vet inte om jag ska skratta eller gråta.
skratta för att det inte kommer kosta så mycket som jag i min vildaste fantasi hade fantiserat ihop.
gråta för att jag inte var så många tusen ifrån.

ni vet hur man gör. man drar till med en omöjlig summa för att sen bli glad över att det " i alla fall inte blev så dyrt". som tur var var tandläkaren en snäll kvinna. vilket man inte kunde beskylla sköterskan för att vara. har aldrig blivit så pikad av någon. ja, jag vet att det inte är bra att snusa, att man ska annvända tandtråd, att godis är fel, att man helst ska besöka dom en gång per år. men när man förklarar varför man inte gillar dom så mycket, då räknar man inte med att nästan bli utskälld.
dessutom har jag fått en finne :(

vilken jävla skit dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar