fredag 11 juni 2010

mama's got a brand new bag

vad göra med dom pengarna som blir över efter försäljningen?
sitter och spånar. inga förslag är dåliga :)
detta är vad jag kommit fram till:
1. barcelona, är ju en helt underbar stad. skulle jag kunna tänka mig att åka till själv, men roligare är det ju att vara mer än en.
2. san fransisco, suck, dit kan jag åka själv. inga problem. men då måste jag nog spara lite mer och det är jag ju inte världsbäst på.
3. följa bossen till london i augusti. inte min favorit stad, men det finns ju rolig shopping där. sen har ju frissan lite bra tips och roliga ställen.
4. thailand. blir i så fall runt jul så man hinner spara lite till och dit åker jag inte så gärna själv.
5. kabinväska från louis vuitton.
6. jimmy choo, prada, manolo, louboutin osv ja det finns så många skor jag skulle vilja äga.
7. placera pengarna *boring*
8. åka till ibiza när swedish house mafia spelar.

9. nya tissar ;) haha

ja, som sagt det finns massor som jag skulle kunna göra. pengarna räcker kanske inte hela vägen till vissa av sakerna, men en bit på vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar