söndag 13 juni 2010

hej, kan jag få låna en kopp socker


ja det blev ju en impulsiv kväll igår. men det gör ju inget impulsiv som jag är.
skulle ju eventuellt in till stockholm, rob visst ju inte om dom skulle ha en sista-minuten-personalfest.
men jag gjorde mig iordning så jag skulle kunna, som vanligt, hoppa på sista tåget till sumpan. tyvärr hörde jag aldrig av rob så här satt jag med full sminkning, lockar i håret och vin i magen, haha.
kände som på mig att det inte skulle bli något, men samtidigt ville jag inte sitta helt oförberedd.
nåja, jag är ju inte så svårflörtad, så när the foot sa att jag kunde komma ner och möta upp han och hans vänner utanför bmb hoppade jag genast på chansen att få dansa lite. var ju dessutom synd på en sån otroligt snygg make up ;)
lite knasigt kändes det ändå. typ "hej, ja ä tanten från norrland och jag har inga vänner så nu klänger jag mig fast vi er ikväll" haha :)

men dom var så snälla så, fick lite insidertips, som jag nog egentligen hade kunnat klara mig utan och som vi censurerar här för man vet ju inte om någon under 18 läser. men tack daniel (oops här var tryckfelsnisse framme. magnus ska det ju vara. men dom är ju ändå enäggstvillingar så det kanske inte spelar så stor roll) jag ska tänka på dina ord.
kvällen gick fort, inget dansande tyvärr. men jag hade kul i alla fall.

gu, se skönt att jag bor så nära! jag hade bara en kofta på mig när jag gick ner. stoppade bara den i väskan och sen var det klart. inget att lämna in i garderoben. sen var det ju bara att gå dom få stegen hem och ner i soffan. dom andra skulle gå och äta något, men jag gick hem med ipoden på, nynnandes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar