fredag 18 juni 2010

big no no!!

oki, för det första. ska man köpa eller i reklamsyfte annvända sig av en hummer. då köper man inte en vit! ska man növändigtvis ha en vit bil, då köper man inte en hummer. en hummer ska vara svart! ingen diskussion.

om man nu ändå tycker att man har så jädrans mycket pengar och vill verka tuff (vilket man aldrig kan göra i en vit hummer) då målar man INTE ett rosa moln på den vita hummern. snälla nån.

sen att göra reklam för glass på en hummer, det är lixom bara inte rätt. tänk vad den stackars hummern ska skämmas inför alla sina andra hummer vänner. dom som slagits i gulfkriget, dom som gör reklam för stora tuffa manliga saker eller dom som kör runt kändisar.

man kan ju verkligen fundera på vad dom serverar i dom där glassarna.


nu menar jag inte att ni ska bojkotta galna glassen bara för att dom ska envisas med att köra runt med den bilen. dom har en bra ide, med glassen alltså.

sen får man ju skämmas lite för sig själv när man som nästan blir lite fnittrig då man ser en sån bil (fast den var vit och rosa)dom är rätt mäktiga :)

2 kommentarer:

  1. Vi letade som dårar i våras efter en hummer h2 man får köra på b-kort. Det är bara ett fåtal som man får göra det med ( totalvikten måste vara nedskriven till 3500 kilo) så vi blev utan :( blev en cayenne istället och det har inte gått en enda dag utan att jag sörjt min hummerbrist. Men en vacker dag ska jag ha en roooosa :P blingad en!
    Önskar dig en fin helg!! Kram /Anna

    SvaraRadera
  2. men anna, vad skrev jag nyss!! en hummer går bara i svart ;)
    rosa med bling?! nog för att jag gillar rosa men.... haha, kan lixom inte se det framför mig.:)
    hoppas ni får en bra helg ni med. kram

    SvaraRadera