söndag 14 mars 2010

slumming in the förort

har tjuvat robbins dator, han ligger och gnäller över att jag är vaken för tidigt och att jag pratar för mycke, hm.
jätte kul igår i alla fall,hon behover sova mera pga det är för mycke sprall för tidigt!!!! (robbin snodde datorn)
ja ja, kul igår, vi fick en ny kompis, bartendern christoffer :) han bjöd på shots hela kvällen, så robben blev lite för full och ramlade in i en vakt som tyckte att han borde gå hem. vilket han gjorde.
men jag visste ingeting för jag var på dansgolvet och dansade. att försöka förstå vilken gata robbin bor på är inte det lättaste. något på f, flug/fisk/far gatan eller något sånt mumlade han om när jag ringde. taxichauffören kunde inte heller hjälpa mig och vägbeskrivningen, rakt fram sen vänster, dög inte heller.
men fram tog jag mig i alla fall, till slut. somnade med alla kläder på i soffan och vaknade av att jess ringde. så nu har vi mobbat robbin lite, hans nya smeknamn är fyllbult, haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar