tisdag 9 mars 2010

min egna little stalker

var in och kollade lite på min spraydate profil (skaffade visst mig en sån när jag flyttade till umeå)
där har jag nu fått mig en beudrare. svarar aldrig på mail där, vet egentligen inte varför jag har kvar den, då de flesta som skriver är upptagna män som är ute efter lite skoj.
men åter till min lilla "stalker" här kommer nu alla hans mail som han skickat.

nummer 1 "hejsan en Norrlandstös hee det gillar jag...nästan så jag bjuder över dig på
god mat i helgen hee G"


nummer 2 "vad då fårdu forsätta att leta efter bra killar hee....men någon god mat hee ja det får du leta efter hee"

nummer 3 "vill ha dig här nu??? var bor du själv på haga.. "

nummer 4 "puss på dig....men vad hjälper det??"

nummer 5
"Hejsan! vill hemsk gärna lära känna dig ju?? du kan väl adda mig på msn om du har det?? XXXXXX_XX@hotmail.com
eller du kanske vågar ringa om du får numret hee 07X-XXXXXXX
G"

nummer 6 "Hallå.....varför svarar du aldrig för....tänk vad du går miste om att lära känna en go kille då?? ja jag kan laga god mat....så beställ du de fixar jag kan ja lova hee G"


nu är det så att jag har som sagt inte svarat på några av mailen, så vart han fått ifrån att jag bor på Haga har jag ingen aning. sen undrar jag vad det där hee är? frågade på jobbet men dom var helt överens om att det inte är något typiskt för västerås. kollade naturligtvis upp nummret, han bor tvärs emot jobbet!
alla mailen har kommit innom loppet av fyra dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar