fredag 5 mars 2010

småtrosor genom huset

i mitt trapphus bor det 20 personer, varav 9 är äldre än mig (ja, jag har birthdayat adressen är man nyfiken så är man)
av dessa 19 personer har jag mött 4 (vilket händer nästan varje dag), om man inte räknar första veckan då jag av någon konstig anledning verkade springa på varenda en.
dessa 4 personer är de som ligger på den övre halvan av 50 strecket.

betyder det att jag:
a) inte är så ung som jag tror?
b) rör mig i trapphuset på de tider då dom äldre gör det?
c) folk ser mig komma och vågar inte gå ut i trapphuset?
d) dom vill gärna möta trevliga jag "för vi har ju säkert så mycket gemensamt"?
e) borde jag köpa en lott?
f) om jag springer i bara småtrosorna genom huset, betyder det då att jag inte behöver vara orolig att den snygga polisen råkar komma upp för trappen? eller slår murphys law högre?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar