söndag 21 mars 2010

konsten att inte förföra en kvinna

ok, jag kanske inte borde göra detta men....
detta är alltså sms-konversationen mellan mig och kaptenen, tada!

han "nu har jag bestämt mig. jag vill ligga med dig, när passar det?"

jag "haha förlåt om jag skrattar men har jag inget att säga till om?!"

han "du kan vara med och bestämma tidpunkt i övrigt bestämmer jag. hoppas du klarar av sexuell dominans är ju yrkesmilitär. således när? utnyttja nu ditt enda tillfälle till demokrati ;)"

jag "säger bara en gång till, vad hände med romans och uppvaktning?"

han "jobbar inte så, tycker det är oärligt. det är de bra killarna som ärliga och rak på sak, oärliga uppvaktar för att få ligga. jag bjuder gärna på middag och rosor efter bra sex när man vet vem man har framför sig..."

ja, vad säger man? han har ju rätt i det att jag vet ju helt klart vart han står, behöver i alla fall inte fundera på om han har några baktankar och det måste ju vara otroligt skönt att veta vad man vill ha. men hallå!! jag är kvinna, lite mer jobb måste man lägga ner på att förföra mig, haha
sen får man ju lite prestationsångest. tänk om man inte får några blommor eller middag efter. var man dålig då?
känns som om jag kanske även måste förklara att jag inte har haft någon kontakt what so ever med kaptenen sen hans försök till att få bilder förra helgen. men robbin erkände att han träffat han i fredags när han var ut och gett kaptenen grönt ljus för att stöta vidare på mig. tack för det! förstår inte vad han raggar upp för killar till mig, är dom inte upptagna så är dom lite väl dominerande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar