söndag 7 mars 2010

min kväll i sumpan

hemma i min soffa med fötterna på bordet, filten omkring mig och en subwaymacka i magen.

dagen igår var hur kul som helst. träffade upp robbin på olearys. charmade personalen så vi fick en egen tv att se hockeyn på, tyvärr inget ljud så jag missade helt hur många matchstraff det delades ut.
mat och öl och lite mer öl. vi gick vidare till bishops för lite mer öl och en väldigt god drink. sen gick vi på lokal :)

mycket trevligt ställe, kommer tyvärr inte ihåg vad det hette. något med garbo.
dansade och lyckades hålla reda på robbin hela kvällen och det var ju tur för vilse i sumpan skulle jag inte vilja vara.
lovade bort mig gjorde han oxå, haha. det kom fram en kille och undrade om jag var robbins tjej.
nä svarade robbin.
är det oki om jag raggar på henne.
visst kör på du bara, jag har försökt i fem år utan att lyckas, men lycka till.

kan berätta att det inte gick så bra för den killen heller. han hade en förlovningsring på sig, hm...

tråkigaste under kvällen. dom hade plockat bort fajita pita från menyn. så det blev en boston celtic istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar