lördag 20 mars 2010

onödig lista över 20 saker jag gjort sen jag flyttade hit

sen jag flyttade har jag:

1. köpt en cirka 100 tulpaner
2. promenerat ungefär 25 mil
3. varit ute och dansat fyra gånger
4. köpt en iphone
5. köpt ett par skor, en klocka och två väskor
6. ätit ett ton godis
7. varit på vårdcentralen en gång
8. sett två innebandymatch och en hockeymatch live
9. åkt tre tur och retur resor med sj
10. druckit minst 500 liter cola zero
11. aldrig ätit på burger king
12. bjudit på fredagsfika två gånger
13. varit nära att kliva på fåglar otaliga gånger
14. gjort en massa ansiktsmasker
15. gjort 100 situps
16. skaffat ett gymkort, som jag inte provat än
17. haft sju rätt på v75
18. kanske eventuellt sett christer fuglesang på ett fik

19. varit nära att strypa min granne
20. gått hem barfota en gång mitt i natten

edit:
20b. varit på ikea två gånger (hur fan kunde jag glömma det!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar