måndag 15 mars 2010

så kan det gå när inte haspen är på

just ja, det har jag ju glömt berätta.
på söndagen upptäckte jag helt plötsligt att jag fått sms av våran nya polare bartendern.
börjar genast (naturligtvis) anklaga robb för att ha gett ut mitt nummer.
han förnekade (naturligtvis) och sa att jag måste gjort det.
vilket jag förnekar (naturligtvis) och därom tvistade vi hela dagen.
till slut enades vi om att vår nya vän helt enkelt genom att bara haft mitt personnummer (visa) tagit reda på mitt nummer.

han var rätt rak på sak om vi säger så, haha. vad hände med att lära känna folk, kanske till och med bjuda på en fika innan man ber om sexiga MMS? jag och robbin satt och fnissade som två fjortisar på ett cafe när vi läste sms:et.
jag kan berätta för dom som undrar att han fick inga MMS, utan en förklaring att man inte kan skicka sånna sms till en så gott som okänd kvinna *fnys* hans ursäkt var att han jobbar som kapten i marinen i vanliga fall och är van att vara rak på sak. och helt plötsligt låg han på plus igen, haha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar