måndag 18 januari 2010

träning

på vägen hem från jobbet går jag förbi ett gym som heter njoy. idag gick jag upp för att kolla vilka priser och så dom hade.
en mycket trevlig man hjälpte mig och ställde lite frågor. dom har ett erbjudande nu på 299 kronor i månaden om man tar ett årskort. hm, då jag känner mig själv kändes det lite saftigt. i ett år. kommer jag verkligen att gå från ingen träning på många år till att träna kanske tre gånger i veckani ett år!?
ska räkna lite på det här.
lite kul var det dock att varje måndag halv sex har dom stripaerobic :) det skulle var kul att prova. se om man verkligen kan röra sig så där sexigt som man tror man gör, haha

possitiva:
kan gå direkt efter jobbet
jag får motion
jag får muskler
dom har rätt många pass som passar tidsmässigt

negativa:
300 kronor i månaden, det betyder ett par skor mindre i månaden
det kommer göra ont
jag kommer bli besviken att jag inte ser vältränad ut efter dom två första gångerna
jag kommer ha så ont

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar