lördag 30 januari 2010

lördag idag

hej världen. sitter med lindad fot och gör inget. min fot är två gånger så stor ungefär, igår såg man inte fotknulan :( varför ska det vara så, jag vill kunna gå i klackiskor utan att behöva svälla upp om foten.

igår var en rätt stressad dag. jobbade till två, klockan tre skulle jag klippa mig. hem sminka mig äta lite sushi och dricka lite vin för att vid sex tiden gå på bmb för after work. J, guss och en som hette lena (tror jag, jag och namn) kom förbi en stund innan vi gick ner.

attans vad billigt det var i baren. 33 kronor för ett glas vin :) dansade och hade jätte kul, men till slut klarade inte min fot längre. så jag tog mina skor i handen och promenerade barfota hem. tur det är så gott som barmark hela vägen hem så jag inte behövde ta på mig vantarna på fötterna, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar