onsdag 13 januari 2010

krasch

trodde nog i går att jag rivit sönder min dator. det gick inte att disconnecta mobila internetet, så jag provade helt sonika att slå av datorna. tänkte det att det kommer väl upp en liten varningsgrej om att jag fortförande är uppkopplad, åsså får jag göra ett val.

riktigt så blev det inte.
visst kom det upp en varningsskylt, men innan jag hade hunnit läsa vad jag hade för val, slog helt enkelt datorn av sig själv! provade då att slå igång den på en gång. det gick inte ser ni. bildskärmen var bara grå, hela tiden.

samma sak idag när jag kom hem från jobbet. bara grått. men då blev jag lite tuff och drog ut modemet slog av datorn och sen på igen. och se då gick det! datorn gick igång precis som vanligt och modemet funkade som det skulle.
blir intressant att se om det går att disconnecta ikväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar