måndag 18 januari 2010

sanslösa människor

alltså man blir ju mörkrädd! lagomt till middagen så går ju då jerry springer. ikväll är det om kvinnor som vill gifta sig med sina pappor. finns det inga lagar mot sånt? först mot att gifta sig med sina egna barn och sen mot incest?
i alla fall så ser då kvinnan (säger kvinna för jag har ingen aning om hur gammal hon är. allt från 17-30) ut som en riktigt inavlad hillbilly. inga tänder har hon, men sitter i bröllopsklänning gör hon. sen kommer stymodern in. samma visa igen. uppenbarligen inavlad och inga tänder, bröllopsklänning på henne med. helt plötsligt flyger två inavlade, tandlösa damer i bröllopsklänning på varann. finns det verkligen sånna människor eller är dom betalda?

min tanke under tiden, förutom dom mest självklara frågorna, är att denna karl som dom bråkar över måste ju vara något helt underbart. kan berätta att det var han INTE!

bytte snabbt kanal så jag kunde äta vidare.

2 kommentarer:

  1. Haha, jag brukar också fastna för detta program! Helt sjuka ämnen och människorna ser ut som..ja jag vet inte vad, lite som du beskrev kvinnan:)

    SvaraRadera
  2. ibland tycker jag det är så genant att jag går ifrån tv:n, byta kanal kan jag inte heller. det är nästan som en olycka, man kan inte låta bli att titta :)

    SvaraRadera