måndag 11 januari 2010

liten resumé

många trappor har jag upp. kommer nog få tillbaka min kondis igen (håller alla tummar)
liten klädkammare har jag. nu gäller det att vara fiffig så man får undan alla kläder och skor utan att snubbla över dom när man ska in och hämta något (inser att min tvättkorg inte kommer rymmas)
högt i tak är det. tur jag fått hjälp med alla lampor för jag når inte upp att byta taklampor.
stort förråd har jag, nästan lika stort som lägenheten (överdriver lite)
centralt bor jag. kan bli en dyr historia då jag går genom centrum varje dag på väg hem från jobbet.
presenterat mig för halva västerås har jag nog gjort. man ska vara trevlig har alltid min mamma sagt och det har jag varit på alla affärer och i alla busskurer och på restauranger osv.....
ont i mina vader har jag efter allt spring i trappor. snart kanske jag får på mig mina stövlar.
mysig stad är det. så det är bara att komma ner och hälsa på (eller upp beroende på vart ni bor) ring bara först :)
många saker har jag, men tack vare W. så fick jag tummen ur rumpetussen och lite mer ordning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar