måndag 14 februari 2011

när kommer alla singlarsdag då?

tänk att den dök upp igen, alla hjärtans dag. varje år ska den envisas med att innfinna sig. jag skrev ett litet inlägg om det förra året och mina känslor är detsamma.
men en trevlig återkommande tradition som finns på jobbet är att vi får blommor av cheferna TACK!!!!!!!!! är det någon dag man känner sig extra sugen på blommor så är det nog denna, om man är singel alltså. vet ju inte hur det känns om man är i ett förhållande under dagar som denna, men man kanske vill ha blommor då med. ja, ja nu svammlar jag.
men nu ska vi vara glada. det är ju måndag och jag kan ju inte dra ner stämmningen för alla kära människor.
så ha en alldelens underbar, ljuvlig, rolig, kärleksfull alla hjärtansdag
jag är inte bitter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar