fredag 25 februari 2011

ett totalt ointressant inlägg

när jag var i usa på 90-talet hittade jag ett hår spray som jag bara älskade. om det höll håret på plats ska vi nog inte gå djupare in på, men det luktade som mormorssaft (ni norr om umeå, och några utvalda i västerås, förstår hur gott det luktade)
flaskan tog slut rätt fort när jag kom tillbaka till sverige. men jag hade turen att en kompis som var över atlanten köpte hem en till flaska.
den flaskan var bara till för speciella tillfällen och jag har den faktiskt kvar än.
idag ser jag helt plötsligt kopplingen. det är av samma märke som mitt favorit schampo och inpackning. så nu håller jag bara tummarna att butikerna här ska börja ta in hårsprayen med.

2 kommentarer:

  1. Aahh, visst ar 3 minute miracle helt fantastiskt? Det star en san i mitt badrum ocksa!

    SvaraRadera
  2. jag blev helt överlycklig då jag fick tipset om att rusta säljer det för nästan inga pengar alls :)

    SvaraRadera