lördag 21 september 2013

vad är väl en bal på slottet?

fick igår en inbjudan till viktorias butik för en stylingkväll. hur kul lät inte det! tyvärr är jag redan uppbokad på jobbet den kvällen så jag fick tacka nej.
det hade annars varit riktigt kul. det är ju alltid trevligt att höra vad som är hippt nu för tiden och inspiration är ju aldrig fel.
men även om jag hade kunnat gå hade det blivit utan att handla något. jag har beslutat att inte handla några kläder/saker innan jag reser. försöka i alla fall.
(skriver så, så har jag ingenting lovat!)
en bra ursäkt till att verkligen gå igenom garderoben och se vad man har där. som tur är bryr sig inte barnen direkt om jag annvänder samma kläder om och om igen. det är väl bara jag och mina stackars kollegor som till slut blir spyless på att se mig i samma saker jämt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar