tisdag 10 september 2013

proof of life

av bristen på inlägg de senaste dagarna kan man ju kanske tro att jag har fullt upp med skitroliga saker.
så är inte fallet. jag undviker bara att skriva just nu för att spara er från alla usa planer och tankar. det är ju ändå 266 dagar kvar *suck*

annars är det som vanligt. jobb, ryggskott och en stökig lägenhet. det bästa med ryggskott är att jag kan alltid skylla på det istället för att städa. då jag har en förmåga att slänga det mesta på golvet får det vackert ligga kvar tills jag kan börja mig ner utan att grina en skvätt.
men på fredag har jag fått en tid hos en naprapat. förhoppningsvis blir livet lite lättare då.

just ja, åter till det jag lovade att inte skriva en massa om. har bokat hotell i san frallan och sista hotellnatten innan flyget vänder tillbaka till sverige. det bästa? jag kan avboka fram till maj nästa år om jag skulle hitta något bättre.
dessutom blir det bara en tågsväng, dock på 70 timmar och bara en mellanlandning i chicago på fem timmar.
men jag ska skriva en lite mer utförlig historia senare om hur planerna kommer se ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar