söndag 22 september 2013

halleluja

efter att ha tillbringat hela förmiddagen i tårar. ja, helt allvarligt. det har rullat tårar när jag rört min höger arm lite för mycket.
en förmiddag med tankar om att jag kanske på något sätt lyckats få axeln ur led.
hur jag nu skulle ha lyckats med det.
men den smärtan jag hade för några timmar sen var inte att leka med.
naturligtvis förstod jag att inte axeln var ur led då jag haft samma sak tidigare. bara inte så här mycket. jag vet att det kommer från mellan skulderbladen. den där punkten som man inte når om man inte har onaturligt långa armar. det påverkar även nacken så den har fått stryk av en ketchupflaska. allt för att få ner "knivattackerna" i axeln.
har haft armen fastbunden mot kroppen hela förmiddagen för att inte råka röra den allt för mycket. varje litet lyft ut från kroppen har resulterat i en smärta i axeln, ilningar efter hela armen och massvis med tårar. detta även efter både ipren och alvedon intag.

men så kom räddningen!
varför har ingen tipsat om detta förut?
jag är för evigt tacksam!
att det skulle vara så enkelt.
en tennisboll i en socka som man rullar mot efter väggen.
efter bara nån minut kunde jag röra armen mycket bättre. huvudvärken var som bortblåst och det enda som är kvar är en liten trötthet i axeln.
hädan efter följer den sockan med tennisbollen med vart jag än går!
nu ska jag fira med marängsviss och mord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar