torsdag 12 augusti 2010

vad jag hittade i resväskan som inte var där när jag började min resa norröver


en mycket härlig stor tröja.
ett svart halsband från bik bok (bara föra att det var "ta tre för 49:-" fick det halsbandet följa med)


klänning vero moda



två par skor. vita från bikupan 60 :-, svarta från dna 600:-



två par örhängen från bik bok.


en cerise hatt som jag inte har en aning om när jag ska annvända. men fin är den :)

dessutom blev det en till hatt (herr) och en till klänning (kornblå) men dom glömde jag fota innan jag gick vilse i klädkammaren.

4 kommentarer:

  1. Hm, vart kommer stor tröjan ifrån, den var snygg!

    SvaraRadera
  2. tröjan köpte jag i Umeå, kan för mitt liv inte komma på vad butiken heter just nu. men den är från Resteröds i alla fall :)

    SvaraRadera
  3. Kii kanske?? Var det rea?

    SvaraRadera
  4. nä inte kii, butiken direkt uppe till höger i up2. den som har haft utförsäljning av alla tjejkläder, så ja, den var på rea.

    SvaraRadera