fredag 20 augusti 2010

déjà vu

ni vet hur det är. ibland springer man på samma människor hela tiden. i alla fall i en liten stad som skellefteå.
när jag var uppe sprang jag på:
1. funky dan, säkert varje dag såg jag han någonstans.
2. ett par. vet inte varför jag fastnade och kom ihåg dom, men jag såg dom hela veckan. tillsammans eller var för sig.
3. en tjej, vars hår aldrig kommer försvinna från mitt minne. på ica, på torget, på waynes. överallt såg jag hon och hennes hår.
4. en kille med glasögon och lite rolig frisyr. lite hipp och cool så där, fulsnygg. såg han nog varje dag.

igår när jag strosade runt i stockholm inne på urban outfitters, vem står inte där om inte nummer 4!!
var nästan på väg att säga hej tills jag kom ihåg att jag var inte i lilla skell längre och jag känner han inte ens.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar