torsdag 19 augusti 2010

ska fan starta ett eget tågbolag

jäla sj. sista gången jag bokar innan jag hoppar på tåget. hade bokat till 11.53 kommer hit och inte fan går det något tåg. det har inte gått på hela förmiddagen. men vi har satt in ersättnings bussar. inte har jag lust att sitta på buss! men nu har jag ju betalat biljettjäveln :(
så det är bara att vänta och se när bussarna behagar komma hit. tänka sig hade det bara kommit upp en liten varning om att tågen inte gick hade jag aldrig bokat.

update: nu är bussarna här, folk är som galna och nu börjar det regna! två sketna ersättningsbussar och tror ni jag rymdes i någon av dom?! nä då, jag får vänta ett tag till "men gå in och sätt dig så du inte blir så blöt"
men nu ger jag mig inte, nu SKA jag in om jag så ska promenera hela vägen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar