torsdag 26 augusti 2010

homework, grande!


nu mina kära vänner ska ni få lite läxa av mig, mohahaha :)
funderar på att skriva ett litet inlägg om alla er, mina vänner (och kanske även några andra)

men som ni vet så har jag absolut det sämsta minnet i världen, så det jag vill att ni ska göra är att skriva en liten kommentar (nu vet jag ju inte hur många som är inne och läser, men några av er borde det vara) om något roligt, pinsamt, spännande eller tråkigt minne vi delar (annars får jag ju fantiseria ihop något och det tror jag inte att ni vill ;)

så kom igen, gnugga minnesknölarna! ni behöver inte skriva långa historier, det räcker med några stödord så ska jag nog förhoppningsvis minnas. eller så ringer ni eller skickar sms. naturligtvis är ni anonyma och jag gör ju inte det här för att skämma ut någon. utan bara för att uppmärksamma er för dom otroligt fina vänner ni är som står ut med mig :)

enkelt eller hur? sen om det nu är så att det finns något ni absolut inte vill att jag berättar om så kan ni ju alltid säga det.
(men dimper det inte ner några kommentarer alls så betyder det ju att det är fritt fram to tell all)

1 kommentar:

  1. Jag har ett särskilt minne... finns nog många, men... Mejlar dig.

    SvaraRadera