tisdag 17 augusti 2010

man måste nog vara kvinna för att förstå


kunde inte sova i går på grund av pms:deppen from hell. tankar som snurrade, grät konstant igenom dr drews celebrity rehab, tårar som trillar av vad fan som helst. saker som är vackra, saker som är roliga, saker som är tråkiga.

slog i tån när jag skulle gå på toa (grina), lampan gick när jag var på toan (ännu mer grina), en geting var på väg att ta sig in (grina), mike i dr drew osv. träffar mamman till sin bästa kompis som dog. för första gången på 7-8 år (stört böla), nån typ som vann pengar (jadå, grina), insåg att jag inte skulle kunna somna (grina), äckligt förälskade människor på tv (grina). ja ni kanske ser förstår.

om, hur, kanske, vad, varför?

till slut började exorcisten på trean. då slutade jag grina! fast det var nära tårarna när jag såg att det var, inte bara en svensk utan två, med i filmen (det är ju så kul att det går bra för dom tårar) men gav upp till slut och somnade. av någon konstig anledning var det dessutom otextat. och jobba på att hitta texten verkade inte vara prio 1 klockan halv tre på natten (där var det nära igen).

jävla tv3.
ska nog försöka hitta den med text istället så jag får se den färdigt.

så idag sitter jag med världens huvudvärk av all salt och vätskebrist och kan inte ens skylla på att jag haft roligt. nu hoppas jag bara att det lugnar ner sig innan det är dags att börja stiga upp tidigt igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar