söndag 29 augusti 2010

fladdermus mannen


tillbaka efter en liten sväng på stan med min nya vän. hade egentligen tänk hitta mig en svart väska, men vi blev sittandes rätt länge på vivaldi efter jag ätit, så helt plötsligt stängde alla affärer. kom hem med en ny pocket i alla fall. en författare jag aldrig läst, men efter att både mamma och nu viktoria tipsat om den så var jag bara tvungen att prova.

konstigt egentligen att vi inte träffats tidigare, jag och viktoria.
vi gillar nämligen båda:
* hockey och allt vad det innebär
* skor, need i say more!
* cosmopolitans
* gå ut och dansa
* google, birthday, eniro, ratsit, facebook, allt nödvändigt
* kläder, väskor, smycken, smink osv osv
* böcker
* vi har flera gemensamma vänner och bekanta

sen att hon pratar hela tiden är ju ganska typiskt för mina vänner. kan kanske ha att göra med att jag inte pratar så mycket så jag behöver någon som är duktig på att fylla ut tystnaden :)
att hon gillar hundar har jag valt att blunda för, haha.
just ja, hon har dessutom ingift släkt som äger vingården där mitt favoritvin produceras!

2 kommentarer: