fredag 15 juli 2011

what the fuck!

äntligen. äntligen. äntligen. jag har en ny fungerande kyl/frys!! skitsnygg (inga repor eller nötta kanter) med vinställ i kylen. den stog där så fin i köket när jag kom hem från jobbet. jublade lite och tog en liten dans medans jag packade in mina kylvaror.
tänkte kolla hur frysdelen såg ut, om det kanske fanns någon finurlig liten sak där med. som en ismaskin. blev ganska förvånad när jag öppnade frysen och såg att alla mina frysvaror, som jag hade blivit lovad att det skulle flyttas över, inte var där!
killen hade alltså fraktat iväg min trasiga kyl/frys med alla frysvaror.
ganska onödigt kan man ju känna.
hoppas nu bara att den inte ligger på soptippen, för då får jag nog skriva en liten handlingslista åt elbutiken.

update: nu ringde killen. han ahde haft så bråttom och bara kollat kylen!!?? än en gång what the fuck. det var kylen som var trasig, tror han då att jag har kvar alla varor där? vad trodde han alla saker som stod framme kom ifrån? jag brukar då inte ha vinäger i frysen. och om bara kyldelen är trasig borde ju frysvarorna vara kvar, för sånt vill man ju inte ställa fram.
nåja, får ju tillbaka allt och det är ju huvudsaken :)

update2: haha, det var en kollega från bmb som hade snott mina varor. jasi dessa diskplockare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar