torsdag 28 juli 2011

allt man behöver och lite till

nästa vecka åker jag å dotra (puffan) på en liten roadtrip. vi börjar med att svänga förbi västervik. ska bli sjukt kul att se staden igen. gå på torget och visa vart jag bodde ett år av mitt liv.
vi åker sen vidare till tylösand för att bo på camping i ett tält. har aldrig varit där så det ska bli kul det med. västkusten ska ju visst vara fint, säger de som vet.
vi avslutar med att kasta oss handlöst in i ullared. det kommer bli intressant! nu har jag inte följt tv-serien, men jag har sett trailers från serien. behöver jag säga mer.
har i veckan inhandlat lite smått och gott som kan behövas när man bor i tält. en fin liten rosa bröd/snacks korg. två termomuggar som naturligtvis även håller våra drinkar kalla. lite snygga papptallrikar. idag köptes det dessutom lite plastbestik, lite mer tallrikar och plastmuggar. nu saknas bara campingbordet, brassestolen, flamingon och de matchande träningsoverallerna så är vi redo för en veckas camping.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar