lördag 9 juli 2011

dag två

efter cirka fem timmars sömn är det snart dags för dag tre av remmförsäljningen. lite tröttare och med lite ondare i benen gillar jag fortfarande powermeet. däremot gillar jag inte dryga, uppkäftiga tonåringar. dom kan stanna hemma.
knäppte lite kort igår, för tro mig fototillfällen fanns det gott om. tyvärr inte så många som jag hade velat. hade velat se lite mer skinnvästar med ölmagana fritt hängandes, lite mer rockabilly tjejer, lite mer crazy helt enkelt.
under kvällen hade vi stadigt besök av vakter. nästan hela bmb´s vaktstyrka jobbade, så de kom in till oss och vilade en stund, åt lite remmar och pratade lite skit.
fick även se de ridande poliserna, så nu är det bara segwaypoliserna som fattas. fast dom kanske bara håller till i stockholm.
snurrigt hoppigt och uselt inlägg. men jag skyller på de få timmarna i sängen.
hoppas alla får en bra dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar