måndag 11 juli 2011

det skulle vara bilar, men blev människor

det blev inte så många bilder på bilar. det lyckades alltid dyka upp något framför kameran när jag skulle knäppa. istället koncentrerade jag mig på männiksor, människor i alla de former och skepnader fanns det. några fina håruppsättningar och vippiga klänningar såg jag. några hängande ölmagar och orakade ryggar såg jag. några sexpack såg jag, både på magar och i händerna på folk.
några barn från jobbet hittade förbi. annars var det ont om folk jag kände. de flesta var trevliga och glada. men vissa dryga människor fanns det som skulle försöka vara roliga så där halv två på natten.
såg dessutom två otroligt snygga brudar som jag försökte smygfota. tyvärr tror jag dom kom på mig!

vissa ställde sig helt sonika framför kameran när jag försökte ta kort på bilarna. sa som det var, att risken finns att bilderna hamnar på bloggen. det var ok med alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar