tisdag 26 juli 2011

en mor är alltid bra att ha, men ibland kan de behöva glasögon

det är rätt bra att ha en mor som jobbar på apotek. man kan alltid ringa om det är något man undrar över om medicin som till exempel vilka febernedsättande som går bra att ta samtidigt som man tänkt dricka champagne, eller om man kan dricka en mollipect som gått ut för tre år sen.
hon är även duktig på att ge en provtuber på olika ansiktskrämer. natt, dag, mot rynkor, för ögon osv osv.
men sist slank det ner en liten slemkrypare! står och smörjer in mig efter min dusch när jag tycker att krämen luktar misstänkt lik en karl. kollar tuben. och mycket riktigt. nattkräm mot rynkor för MÄN.
så nu sitter jag här och känner doften av en man hela tiden. men hur mycket jag än vänder och vrider på mig så finns det ingen här.

1 kommentar:

  1. Tog en stund att reda ut dagen efter eller? =) Jo, jag har lart mig av erfarenhet ocksa... xxx

    SvaraRadera