lördag 16 oktober 2010

party på teg

blev upphämtad på flygplatsen av morgan. en flygresa som (om jag inte hade varit lite smålullig av ölen) nog kunnat vara mer nervös än vad den var.
det började med att dom tankade planet medans vi satt och väntade obs! inga säkerhetsbälten på då! varför+ om planet exploderar så spelar det ju som ingen roll. sen hade vi tappat bort en passagerare, sen hittade en väska som någon visst tänkt lämna och sist av allt var det fredagsmys. så någon lycklig människa vann en goodibag av fazer. vågade kanppt kolla i mitt fack framför mig, för om det hade vistat sig att jag vunnit så hade jag nog hoppat av, jag vinner ju aldrig. allt detta innan vi ens lämnat marken. nåja, ner kom vi och sen fortsatte kvällen.


1. jessica bjöd på go middag. orre med knaperstekt bacon och kantareller. hasselbackspotais och gräddsås. frukt och glass till efterrätt. var hur gott som helst.
2. bröderna näslund och natacha

3. jag och vackre carl, skrattar varje gång kristoffer och morgan ska berätta något om carl. dom uttalar nämligen hans namn amerikanskt.4. den yngsta (två månader) och absolut sötaste som tittade förbi på festen. hans mamma skulle låna ett linne av jessica och dit maten går dit går även han. har redan bokat han till jobbet. det är bara för dom att flytta ner till västerås.
en trevlig kväll som avslutades på allstars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar