tisdag 26 oktober 2010

#¤"#¤%&#¤"#¤&//¤#¤&/()=)%%¤#¤#%

fan, fan, fan!!!
nu får jag skylla mig själv att jag inte slog till på en gång.
eller så är det ödet som bara inte vill mig väl :(
skorna is gone. dom skorna, the shoes med stort S.
ringde bianco idag för att kolla om det kanske gick lägga av skorna över telefon eftersom jag inte kommer kunna ta mig till butiken förrän på tosdag.
men jag var en timme sen ungefär. det var redan en som lagt undan dom och med handpenning dessutom! dessutom finns det bara 3 skor kvar i storlek 37 i heeeeeeela sverige. men inte hos någon av dom butiker som skickar till västerås.
kan tänka mig att alla som tycker att jag lägger för många pengar på skor ler lite grann. men vill ni inte att jag ska vara lycklig??!! VA VILL NI INTE DET???? ;)
jävla ödet.

tur jag får gå på tjejmys i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar