onsdag 6 oktober 2010

hm, funderar hur jag ska lösa detta.
måste:
1. börja plugga tyska, franska, ryska, arabiska och kanske lite spanska.
2. börja träna någon kampsport och konditionsträna
3. börja pistolskyttekurs
4. söka praktik hos en hacker
5. lite lyft här och där, lära mig gå bättre i högklackat (gärna lära mig springa i dom också)

ja, jag har lite att göra i höst/vår. nu undra ni säkert varför, eller hur?!
jo jag har hittat att det här, i västerås!, finns en (håll i er nu!) en dektektivbyrå. *hoppar och skuttar av glädje! mental då alltså eftersom jag blir så svettig annars*

so bye bye blöjor and hello undercover/disguise/stakeout :)

2 kommentarer:

  1. haha! du är ljuvlig mari! men slå två flugor i en smäll; språkkursen kan du fixa samtidigt som du konditionstränar!

    SvaraRadera
  2. kan nog göra några flugor på smällen. springa i högklackat en lördagsnatt medans jag lyssnar på språkband = kondition (i klackar), språkövning och kampsport då jag får fajta bort alla tjuvar, banditer och påträngande fulla män :)

    SvaraRadera