tisdag 19 oktober 2010

morgonfunderingar

*bara för att jag tänkte tanken att jag skulle tvätta upp mina regnbyxor, regnar det. ibland är världen snäll, nu behöver jag ju inte tvätta dom, bara gå utanför dörren. hahaha
*såg att nästa match aik har är på torsdag. hm, spelar dom bara torsdagar och lördagar? man kanske skulle våldgästa rob på lördag. derby, olearys och så vidare. är lite sugen på en stockholmshelg.
*har kommit till insikt, jag skulle nog behöva mig en man.
då kanske jag skulle sluta somna i soffan och eventuellt somna i sängen.
* måste baka! kan inte skriva på önskelistan att jag önskar att någon kommer och fikar och så har jag inte ens bakat. kanske kan muta rob med muffins? fick ju fina muffinsformar av malin, skulle passa bra med chokladiga muffinsar i dom.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar