onsdag 13 oktober 2010

om en strumpa är försvunnen, har nog valpen den i munnen. men det gör, men det gör ingenting!

ni vet hur det är när man får en låt på hjärnan. man nynnar den, den snurrar friskt inne i huvudet och ibland kan man komma på sig själv att man sjunger den lite väl högt. till exempel på ica eller så.
sånt är ju ok om det är någon hipp ny låt.
men denna vecka har jag (och även alla min arbetskamrater tror jag nog) haft "valpen min" på hjärnan.
ni vet, valpen min tycker om att ha skoj. man får ha tålamod oj oj oj osv
den är INTE ok att gå runt och sjunga på bland annat folk än förskolepersonal :)

1 kommentar:

  1. Vi stod idag bland alla gymnasieelever i kafeteriakön o sjöng "if you happy and you know it clap your hands!" De tittade snett på oss. Då övergick (de som kunde, inte jag) till nån sång om att man måste köpa sig en tyrolerhatt... Inte friskt.

    SvaraRadera