lördag 31 augusti 2013

ja, jag jobbar med barn och då är faktiskt fantasi en tillgång! så det så.

tänkte tanken att jag skulle åka in till stockholm idag.
gå från 0-100 bara så där. från att ha legat i soffan och inte varit utanför dörren i en vecka till att ta tåget och promenera runt i huvudstaden.
om jag har tur skulle jag kanske springa på någon av obamas secret service killar. vi skulle börja prata och han skulle säga: ooo, i like your accent and your blue eyes märi. would you like to move to america with me?
och jag skulle först fnissa lite. sen skulle jag säga: sure, but you have to wait. i have to pack först.
men det gör inget för han ska ändå stanna i sverige några dagar till, så jag har all tid i världen att packa. sen berättar han att han har en studiolägenhet i san fransisco. så om jag inte trivs i washington kan jag alltid bo där. och så berättar han att han har sittplats på verizon center, men han brukar inte ha tid att se matcher, so if you want to you can go istället!

men som sagt, jag tänkte bara tanken. sen insåg jag att det inte är nå mysigt väder ute och jag måste tvätta håret om jag ska utanför dörren och jag tror inte på oddsen för att jag och chris ska träffas (ja han heter så, eller hans vänner kallar han så. på jobbet heter han agent sothenburg. norskättling.)
men kanske tvättar jag skallen idag i alla fall. måste visst ner på stan och köpa nya hörlurar till mobilen. eller så börjar jag bara använda de som jag haft liggandes i en låda istället. spännande beslut som måste tas idag.

trevlig helg på er.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar