tisdag 27 augusti 2013

de där jobbiga små virusarna

ingen kristallsjuka i alla fall enligt läkaren. mer troligt ett virus. hjärta, lungor, reflexer, hörselgångar och annat såg bra ut.
att jag ramlade bak i dörren när jag skulle blunda, höja armarna och stå i hop med benen var visst bara symptom på .... yrsel!
nåja, jag mår oförskämt bra. lite förkyld med thats it. lite lillamående efter promenaden fram och tillbaka till vårdcentralen. men det gick över när jag fick sätta mig ner.
sen att jag går som om jag druckit en flaska de bortoli och har samma dåliga kroppskontroll, det märks ju inte när jag sitter själv i soffan. men några konstiga blickar fick jag nog när jag sög tag i ett stackars träd på vägen till VC. skulle ju bara titta bakåt om det kom en bil.
nu blir det glass (glass är bra mot alla möjliga sjukdomar. bara så ni vet) och vila.
blir hemma från jobbet imorgon med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar