lördag 31 augusti 2013

här kommer lite mer värdelöst vetande

började fundera på en sak härom veckan när jag och en vän diskuterade vi-är-nog-för-kräsna-teorin.
kan inte direkt säga att det är många som påpekar det till mig. det är nog egentligen bara roffe som säger det. alla andra anser nog bara att det är bra att jag är singel.
eller, jag vet inte.
eftersom det aldrig är någon som ifrågasätter min singelhet drar jag bara den slutsatsen. har man ingenting gott att säga säger man ingenting alls heter det väl.

men jag började i alla fall fundera om det verkligen är så att orsaken till att jag är singel, är att jag är kräsen. resultaten som jag kom fram till var ganska överraskande. i alla fall för mig.
så här kommer lite fun facts for you.
jag har en otrolig förmåga när det gäller andra människor i att läsa hurvida förhållanden kommer hålla eller inte och om någon är intresserad av någon annan.
det gäller för alla andra.
när det kommer till mig själv är jag helt off. då ska man helst säga det direkt i ansiktet till mig annars förstår jag inte.
så när jag började gräva lite djupare insåg jag att de fem män som visat intresse för mig, tillräckligt mycket för att jag ska förstå att de varit intresserade av mig i ett ihop förhållande är de männen har jag blivit tillsammans med!

ja om man inte räknar han som jobbade extra åt en välkänd motorcykel klubb. eller han som suttit inne för grovt narkotika och häleri brott. eller de som sagt att de mer än gärna lämnar fru/fästmö/flickvän, bara jag lovar att gå på date med dom först. eller han som uppenbarligen inte var riktigt riktig i huvudet och avslutade alla meningar med "heee"
men annars har jag faktiskt varit tillsammans med de som varit intresserade av mig.
sen kanske jag inte är världens bästa på att få en man intresserad av mig. men det handlar inte om kräsenhet utan mer outbildning.
ja, jag kallar det så eftersom jag inte vill erkänna att det lika väl kan bero på oattraktivitet, social okompetens eller något annat som bara ger mig dåligt självförtroende.
jag vet kort sagt bara inte hur man gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar