måndag 27 augusti 2012

vi gör ett nytt försök

ja då har man blivit med träningskort igen. sa ju upp mitt kort på njoy innan sommaren med tanken att jag skulle byta gym. till ett ställe där jag hade någon att följa med.
men så blev det inte. istället bytta njoy ut sig till world classfitness & spa. so what the heck! gillar ju placeringen av gymmet. å varit där tidigare har jag ju varit så det är ingen risk att jag går vilse första dagen. dessutom hade de ett riktigt bra pris just nu.
nu har jag suttit och kollat in de olika passen.
zumban på tisdagar eller torsdagar ska jag nog kunna ta mig till.
sh´bam är jag rätt sugen på att prova.
booty express låter farligt, men lite nyfiken är jag.
sen att de får in 15 löpband tycker jag låter bara bra. då gör det kanske inte så mycket om jag står en stund på någon av dem.

så vad säger vi? hej ho lets go. typ.
*yeay! metal peppning*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar