måndag 13 augusti 2012

dagens moraltant

man skulle kunna tro att det blev vår igen. just innan jag skulle gå från jobbet ser jag en kille som ligger platt på mage i gräset. efter en stund inser jag att han ligger på sin tjej och de vrålhånglar. precis bredvid cykelvägen ovanför vattnet!

när jag sen går genom vasaparken ser jag först ett par på en parkbänk som sitter och har det "mysigt". vågade inte kolla så noga men jag tror han hade handen under tröjan.
några steg längre bort, på statyn av han vilken kung det nu är. gustav vasa kanske, sitter en tjej grensle över sin killes knä och där går det hej-vilt-till.

har det varit så här hela sommaren? har jag bara inte sett vad som försigår tidigare? kan tilläggas att ingen av paren var direkt några fjortisar.
men vad säger man? good for them!

1 kommentar: